hejhej

gomorron. nu sitter jag här i morgonrock och äter frukost. kastar i mig den, var/är så sjukt hungrig  !
min vän linnea drog nyss, och snart ska jag ta på mig lite kläder och gå ut och gå en stund i solen ! sen vid 3 ska jag träffa clara på stan. najsnajs.GÅRKVÄLLEN var jätterolig. hängde med härliga tjejer å vi hade de assm, sjöng megamkt abba-singstar så jag har lite ont i halsen idag.. men de vare värt, hehe - nejmen jättekul kväll.
kom hem sen dock, men har sovit väldigt skönt. ikväll äre mello-festival med agnes som gäller,yey ! mille är taggad ! ne, borsta gaddarna och ut i solen. herro.


göteborg med clara förr,förra sommaren? himla kul det var verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0