longtimenosee


en glassbild från förra året.
ÅRETS första glass åt jag nyss ! Så nu sitter vi på matte lektionen å är mättttttt i magen, + lite laktos smärtor hehe !  NU blir det hardcore matte innan provet imorgon, känns inte så speciellt lugnt - menmen :) gårkvällen spenderades med min snart vuxna,pojkvän! på torsdag blir han 18!  FUSK, nejmen han är fin faktiskt, nu har jag ju börjat fått hår på huvudet igen ! nemen SER fram emot helgen, aahhh OPEN JÖ ! :D kommer bli så fett.
sjutkt roligt oxå, får hoppas de toppar förra året ! :D ne, nu måste jag koncetrara mig CYA

Kommentarer
Postat av: aggeeee

förra året var grymt millson:D

- förlåt att jag inte svarade på ditt hejsms förra veckan men jag hade slut me dpengar på mobbennn

2011-03-29 @ 14:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0