morning

GOMÖRRA! ne, så taggad är jag inte. växtes av discodunkt från lägenheten över- inte så yippie.
men jag sitter i sängen, hanna sover och jag har tänkte se klart avsnittet av grey's som jag somnade ifrån inatt. har städat och lite fint i lägenheten och gjorde nyss goooofrulle. med gomackor&smoothie -  jag är the master of smoothis asså, var länge sedan sist men gjorde en nyss å mmmmmm vad god den var. hallon,jordgubb&kiwi - yummie ! efter greys, ska jag plugga lite. matte måste jag göra, prov i veckan :( men ah, å sen vid halv 3 ska jag drao till iksu äre tänkte. danseaa och crosstraina lite !! och ikväll blire å hänga med frar !
SÅ, det här kommer nog bli en bra lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0