myspys

ikväll blev det mysplugg kväll med den här mannen.
efter en lång varm dusch tog jag på mig långkallingar,tjocksockar, stor mysig tröja och halsduk och nu sitter jag i köket och pluggar lite matte faktiskt. började dock nyss, fastnade vid en annan sak innan. ne men lite matte ska jag försöka göra, sen blir det prommis till linnea, hon hade plugg så ska bara förbi och hämta/lämna lite saker och sen ser jag fram emot kvällsfika med te&skorpor :] sen blire att läsa igenom friskvården och sen känner jag för att läsa lite, håller på att läsa tusen strålade solar och ja, den verkar mycket lovanade.
men oskar iaf, han är bra. här har ni två myslåtar : ne, nu måste jag jobba lite. pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0