sis


hade en lite rolig konversation  idag med min syster , när hon höll på att packa till solvik.
'
mille : okej, är de säker att du inte har packat ner något som är mitt nu?
hanna : nej, det har jag inte !
-  ler, kollar bort, börjar fnissa...
mille : haha, men serri, säg bara vad du har tagit !
hanna : okejokej, jag tog bara den där vita långärmade tröjan, de är de ända, jag lovar.
- hon kollar ner i väskan, ler och börjar skratta igen..
mille : hahahahaha, okeeej - vad med ?
hanna : .. och den där blå tröjan, som du aldrig använder ! bara dom två, lovar !
mille : haha, okej, men de lugnt, men äre säkert - är de allt?
hanna : hehehehehehe - OCH ett par jeans oxå (a) men de är de ända, jag lovar !

hahaha, sämst hanna !

Kommentarer
Postat av: stina

åh. ni är så fina!

2011-03-16 @ 10:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0