tagga åre då??

'
hahaha, orkar inteeee !! när jag har varit i åre har det aldrig varit riktigt bra väder ! hahaha
1a gången var det väll helt okej, men superkallt och 2a gånger var de SÄMST !! Snöööööö storm och det blåste hur mycket som helst och alla liftar var typ stängda.  jag har varit uppe på toppen EN gång !!
vi ska vara i backen söndag till torsdag och just nu ser de ändå helt okej ut men ändå inte helt hundra !
men bara det inte blåser och att man SER någonting - det är typ de jag definerar bra väder just nu.
att man ska kunna se några meter framför sig när man åker - de hade varit skönt den här gånger !
MEN JAG HOPPAS PÅ ÄNDRAS OCH  DET BLIR FINT - 3e gången gilt säger man väll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0