THAWEEKEND

'
tjenispenis bloggen. vad gör jag nu, JO ligger i sängen, har ont i huvudet, i mitt halv-städade rum, blev lite snabbstädning innan jag hoppade ner, hehe -tänkte kika runt lite på webben som de heter, och sen ska jag avsluta kvällen med att läsa igenom friskvården och sen läsa 6 (dock ganska korta) kapitel i en spanska "bok" som vi har i läxa tills imorgon. härlig avslutning på helgen.. nemen skämt och sido, har jag haft en bra helg. lugnt och skön och ja, mycket najs. den har dock gått fort ! men ah, men bra ändå. det gör inget att tiden får fort nu heller för jag taggar näst,nästa helg - OOOOOPEEEN !!!
gah, fattar inte att de är så snart, förut var de typ flera månader bort och nu är om två veckor, crazzzyneezzz !
lördagskvällen spenderades med linn1. tuff tjej dedär. nejmen vi hade de jättekul och trevligt - såg körslaget, bakade godaste bollarna (hehe)  fulade oss, spelade in lite fina filmer, drack teee, mysteee osv. KUL kväll iaf.
idag så var det först kyrkan med anton och andra trevliga menniskor och sen efter blev det en liten utflykt.
nemen, de var ju SJUKT fint väder idag, helt lovely så då packade jag lite fika, på med täckbyxor och sen gick jag och linnea till brännäset och satte oss där och pratade&fikade i solen. INTE helt fel. sen solade vi lite grann oxå.
UNDERBART vare. ikväll har jag mest chillat men även pluggat lite matte. hatare verkligen. he går inge bra alls.
MENMEN - ne nu börjar jag bli trött. och långt blev de här oxå. GODNATT&TACKFÖRMIG2DAY
lite pics from the utflykt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0