sdfghjk



MILLEMY är less på livet för tillfället !
så mkt som ska göras att man blir ba less. inget man gör blir bra och jag kan inget och allt går bara bajs.
huvva, allt känns jobbigt. och med allt menar jag skolan. vafan nationella i svenska om två veckor? är det ett skämt eller. behöver inte ens göra de, kmr ändå gå sämst ! kan inte skriva, ah - de märker ni ju här, jag skriver som en kratta. borde läst en bok eller två, för att förbättra språket typ, men hinner man de eller? EH NE.
finns alltid någonting man kan göra, alltid läxa, nått bajsigt prov eller en äcklig inlämning som man ändå inte bryr sig om. men varför? varför ska man pressa in megggamkt saker för !? det är ju inte så att jag bli bättre för att jag gör det lixom, man stressar,dampar och skriver ihop något som suger för att lämna in, OCH om man ska vara nöjd när man har gjort klart den, måste man jobba 24/7 och inte ha något annat liv. åh hata. jävla äckel skola.
men ah, macen och iksu-kortet väger upp !? fasst vänta, har man tid att använda iksu-kortet eller? NJAAAA!? inte om man vill ha något annat liv förutom skolan (överdrift i know) och ah macen, den är ju bra fasst vänta, får vi använda den när vi behöver den eller? NEEEJ. som alla andra skolor, på nationella i 5 fittiga timmar - då ska vi skriva för hand, när alla andra får skriva på datorn. äre rättvist eller? BARA för att dom vill kunna bedömma oss hårdare och sätta sämre betyg.  kan dom satsa pengar nått kul eller? - hmmm, vad gör vi på våra friluftsdagar - 1. vi har inga, de kombineras alltid med uppsamlingsdagar, och att man ska vara i skolan iallafall. aldrig slappt någonstans, och när vi har en "friluftsdag"eller liknande? -Vad gör vi då? JOOOO, vi är på IKSU !! (så roligt att åka iväg någonstans lixom) åh va kul - trippelboll eller typ spinning - iknow, det är helt WILD and crazy !! ah, å de är dom lägger verkligen ut pengar för att vi ska ha kul, fasst vänta - oj,vad dyrt det blir när alla redan har kort? haha, nej men på riktigt, vi har inte haft de med skolan någongång- lite snålt och tråkigt tyck ja. många sura&bittra lärare äre oxå.  och OM dom ändå är sköna, så har dom samma instinkt som alla på den där skolan, att det är viktigt att eleverna ska jobba HELA tiden !! mycket prov, och feta rapporter och inläggningar, för det är inte bara roligt och man får inte glömma, VIKTIGT !! tänkt, hur hade jag klarar mig i livet om jag inte visste preeeecis hur mordet på JFK gick till, eller i minsta detalj hur USAs presidentval går till !? - ne lärarna gör oss verkligen en tjänst, dom tänker på vårt bästa faktiskt! (inse ironin eller dö) hehee,orkar inte ens läsa det här. måste sova, har äckligt matteprov imorgon som jag inte kan. ska läsa boken lite till, för att inte få ig - that's minerva, plugga tills du dör, annars är du körd. nemen. fan vad överdriver men ah, nån poäng finns det kanske ändå. åh så less.
NE- för att bli glad ska jag nu se lite på hanapee's nyaste liveblog. hon är rolig = jag blir glad. herro

Kommentarer
Postat av: linnéa

ojojoj, jag hade inte sett detta inlägg. kul att både du och jag dampat lite under två senaste dagarna.

HOPPAS provet gick bra och att du är lite gladare idag, vi får prata massa imorgon! <3

2011-03-30 @ 22:21:22
URL: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0