bf-b-day

'
HEJ BLOGGEN !
Nu ligger jag i sängen, i min allra bästa sovtröja och tänke bara säga att jag har haft en bra dag idag !
hade chill-dag på skolan, lära oss HLR (hjärt&lungräddning). MYCKET givande måste jag säga, haha, ne men de var helt ok. SEN resten av dagen var det trippelboll på iksu. S09B ÄGDE rumpa på innebandy. millemy agerade coach och blev hehe, ganska övertaggad, och ah, även fastän det kanske inte gick hela vägen för laget så var det väldigt roligt och stort credzzz till er som kämpade och ägdeeh !! efter de var det utvecklingssamtal -inte lika taggat. var lite orolig, och ah det började inte jättebra eftersom jag hade tagit fel på tiden och såg att läraren var sjukt less. men själva samtalet gick bra tykc ja - inget oväntat. så CHECK på de. SEN blev det maxi med mami&rolleeh - ganska ointressant men IAF (nu kommer det roliga) SEN så var det dax för födelsedagsmiddag med familjen Bergström på Droskan !!! det var nog dagens höjdpunkt, det var jättegott,roligt&trevligt ! Åh, är sjukt avis på att han är 18, eller det är jag iofs på alla som fyller år före mig, men ändå.
NE, men mycket härlig och måste bara säga att jag verkligen gillar den där killen alltså ! Sen spenderas kvällen i lägenheten med syster, orkade verkligen inte plugga så jag chillade och unnade mig med att se veckans första serier-avsnitt :] sen tog vi tio bussen hem till söris, å ah nu är jag här. (oj kul att jag verkligen berättar typ i detalj var jag har gjoty hela dagen, hehe)
ah,that's it. NU blir det att sova och ladda inför en morgondag som jag sent ska glömma !!! :)



eftersom fizze nu är 18 så blev de såklart ÖL till maten, haha fett me lyx !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0