bajs

'
DEPP-MOOD ATM !!
visste att det skulle komma nångång idag ! har två nationella imorgon, kan ingenting !
mitt svenska nationella tal SUGER, kan de inte ens kommer bara svamla massa skit och vill inte göra det. 1. jag kan inte formulera mig snygg i ord, alltså blir talet skit. 2. har inget vettigt och skriva om, bara massa fult. depp vill inte + att alla som jag ska redovisa för kommer vara assssssm duktiga kmr jag vara sämst och stamma och gråta typ. YEY
och spanska provet då, njaaaaaaaaa - kmr nog inte gå så bra ! åh vill inte ens tänka på det, kmr ju börja grina på provet för att jag inte fattar nått. jag är sämst på att plugga, har kunnat plugga till de här OCH skriva talet huuuur länge som helst men väljer att göra det dagen innan - se hur bra det går.
FUCKFUCKFUCKFUCKFUCK ! dampdampdampdampdamp.
åååhhh, vill inte det här. kunde inte ens hålla talet inför mama för jag visste inte vad jag skulle säga och tappade bort mig efter en halv minut. PLUS att det är för långt, svamlar massa SKIT så att det blir jättelångt och jag kmr få ig. DESSUTOM så är det inget tal !! ett tal ska vara coolt lixom, säga nått speciellt - vad säger jag?! INGET - typ ba, ah ansiktsuttryck och gester skickar ut signaler som vi inte tänker på, ( FASST JO DET GÖR VI ) fan va tråkigt och sämst.
vill inte göra det imr, vill inte göra det alls- kan dom ha nått bättre tema än språk och kommunikation eller??
ska hitta på ett nytt tal, snacka ifrån huvet.. åh vill inte!
men asså finns ju inget å göra åt spanskan, det är ju verkligen KÖRT !! kan INGENTING ALLS !!!
BAJSRUMPARÖVHÅLHEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0