dageeenzzzizzz

'
dagens humör : uttråkad,rastlös och varm
dagens klädel : bästa nya jeansshorts & vanligt linne
dagens hår : trassligt, fettigt, uppsatt i boll, dax å tvätta imr, he va ett tags sen..
dagens film : Burlesque, såg den idag ! helt okeeej faktiskt
dagens bästa : säsongsavslutningen i gossipgirl & att jag känner mig friskare
dagens sämsta : ångest inför skolan + jag har världen jobbigaste msn!
dagens godaste : blåbär&lime saft + kakor + ägg (inte tillsammans dock)
dagens borde : bli frisk, plugga spanska, träna + borsta tänderna NUU !! : skriva klart mitt tal som jag har "jobbat" på i två dagar, tiden springer iväg när man gör ingenting
dagens låt : NSYNC - bye,bye,bye + it's gonna be me - ska så lära mig den dansen !
dagens tråkigaste : att vara sjuk, att jag har varit de så länge... en hel vecka nu..
dagens vill ha :  vampire diaries säsong 3 + smalaben&finaskor
dagens buhuuu :har insett att jag aldrig kommer få jobb på peace&love ! bajs
dagens längtar tills : jag får ta bort min tandställning + sommarlov
dagens gilla : ATT FÅ MEJL !!
'
plus 3 braiga saker som jag vill säga :
1. gaah, det är verkligen sommar nu juu ! allt är grönt och det är ljust ute dygnet runt typ !
2. är jätteglad, har fått jobb på tenton både litegrann i sommar och (98% säkert) hela nästa år, yey !
3.  hoppas och tror att de blir en kulig helg, fira sigen i obbola på fredag och sen kulturnatta på lördag, har DOCK inga planer än men hoppas de löser sig.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0