heeh

 

SÅHÄR nöjd är jag

(tuppen upp lixom,varför gör jag alltid den lite töntiga poosen på kort?) när jag sitter och solar topless på altanen!

'

'

'

neeeeee, inget naket här inte.

åh, är glad. älskar att det fortfarande är varmt och att man sitta i short och bikini(var tvungen att strippa lite sen sist)

trots att klockan snart är fem. friskvården rullar på och jag lyssnar på skön musik och de känns verkligen som att det är sommar. lovelylovely. tror att ögonen mår bra av frisk luft, känns bättre nu faktikst.

så fridfullt, den här (gamla i know) låten dök nyss upp på spoti och kändes ba skönt. blickar ut över våra ägor, haha gröna ängar och nu kom en katt som ville hålla mig sällskap. gött mos asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0