HELGEN

'

partybild med rälsen

påtal om rälsen så är jag SÅ sugen på att ta bort den nu,nu,nu!! men vet inte när jag får göra det, men bara 1 mm kvar på överbettet plus att det måste sätta sig lixom, men ÄNDÅ - hoppas att jag får ta bort den innan sommaren. MENMEN
hej- hur är läget? haft en bra helg?
JAG har haft en bra helg ! Den har gått väldigt fort faktiskt, och hann inte plugga (så mycket) som jag borde och hade tänkt men äh, strunt samma ! fredagen var mysig med tjejerna och massa gött och lördag/valborg var fem av fem !! vaknade tidigt, cyklade och dog lite när jag skulle hitta till tenton på marieberg men 25 minuter senare så hittade jag ändå,tränade å de va kul - menah, vid 6 åkte jag till Rödäng till Felicia där det var 3-rätters goomiddag med riktigt bra sällskap bestående av GRYMMA tjejer på menyn! godmat, massa skratt,spel,å dans (battle) ! VÄLDIGT kul !  Senare på kvällen for vi vidare till stan och mötte upp Vickan med flera och hade en mycket trevligt och lyckad kväll !
OCh söndagen har spenderats på allra bästa sätt , serier + filip + chips från kvällen innan ! hehe
NE, sen hem till söris, lite sommarplanering och sen en lååååång promis med bästa vännen !
there u have it - good weekend. NU - sova/se the vampire diaries ( ser om första säsogen och inser att jag INTE har sett vissa avsnitt innan- men mkt bra, love it ) GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0