horisontellt läge atm


idag har de varit en ganska skeetig dag. skolan var jobbig och en LÅNG dag, och efter skolan så satt jag på polisstation i två timmar.... för att göra ett nyss pass,. JOBBIGT men nu är det gjort, likabra det ! MEN jag och mama dog typ av hunger efteråt, hade inte ätit nått på 8 timmar räknade vi ut så va mega hungrig men DÅ kom de bragia på dagen, vi åkte till nachobar, vid busstation och käkade GOD mat ! nachotallrik + fajitas, mummms.  har bara ätit god mat hela helgen och även igår och idag. ah, DET är bra ! nu borde jag plugga, skriva friskvård, MEN jag är för mätt, hahah - ne men är trött. Så ska nog skriva lite samtidigt som man kolla på EUROVISION SEMIFINALEN, hehe - ne är inte så crasy i de, gillar inte saaaade, men ändå !  HERRO
hehe, sur bild från valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0