hur skall detta gå?

'
uppe i högra hörnet, hur mycket hatar man inte de ??
10 timmar på en månad är ju HUR lite som helst !! idag har jag knappt lyssnat något alls men kommer säkert lyssna minst 1,5 timmar till ikväll. SÅ då har jag 7 timmar på 29 dagar.  (7x60/29= ca 15 minuter )
JAG KAN ALLTSÅ LYSSNA EN KVART PER DAG om de ska räcka. hur sämst är inte detta?
kommer lyssna klart 10 timmar på några dagar bara ! NE, spoti som har varit en kär vän till min har nu sjunkit i mina ögon -jag känner mig lite sviken...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som sviker dom och inte betalar något för deras jobb att göra en bra funktion som du kan på ett enkelt sätt lyssna på din favo musik..

2011-05-03 @ 00:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0