LITE jobbigt...

'
.. att jag har den här lite snuskiga låten på hjärnan en dag som denna, sjunger på den lite nu å då.
de blir ju mest refrängen som sätter sig, den är som catchiig, den är inte så svår heller.
blir jobbigt om man går och sjunger på den utan att man tänker på de, som ofta jag kan göra, som tillexempel lite för högt i klassrummet, när man kanske dunkar den i sina lurar och inte tänker på att någon hör.
nemen den här kommer jag bli en liten sommarplåga faktiskt. MEN jag gillar den, tyck den är lite fin på nått sätt.
men nu äre ju spännande, för ni vet ju inte vilket låt jag snickedisnackar om..... om ni inte har listat ut vars jag länkade den där uppe, (hehe, svårt) MEN då länkar jag den här igen !
vill inte länka tuben, då ser ju alla vilken låt de är, om några päron kikar in på min bloggish å ser en stor bild när de står en liten för inbjunade fras, så kanske inte de är så trrevligt. ne, länkar den hemligt till spotify istället så att inte päronen fattar. OCH den andra gången länkade jag diiiscooo och party remixen/versonen som  nästan ää bättre än le orginal tyck ja. NE men kom ihåg att om de här blir er absolut bästa(värsta) sommarlåt så var de här ni läste de först !
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0