lördagkväll

'
hejhej ! nu sitter jag och äter goood lunch efter att ha varit på tenton& även städat lite i lägenheten.
GÅRDAGEN var riktigt bra, eller själva dagen var lite stressig, men hade sovmorron til 12.15 så de var skönt, sen skola, möte om lägerjobb, skyndade mig hem, fixa mig och skynda mig å hoppade på en buss mot obbola !
där vare kalas för signe&linkan med massa massa god mat, god glass och treeevliga brudar ! mkt trevligt !
NU snart ska jag fixa mig å sen dra ner på stan, kika på allt som händer och måste även investera lite !
HAREBRAO
crazyyyeyezz pic från igår på skooolan

Kommentarer
Postat av: A

http://open.spotify.com/user/monkiel/playlist/0WPGQJcWBsOZydrugLlhSh

Try it out

2011-05-21 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0