lyx på en onsdag

'

'

såhär såg jag ut ikväll, när jag käkade på costas. GOTT, dock dröjde de råsegt med maten - började käka klockan 21.00 - men MKT gott var det ! NU är jag hemma, asså jag är helt körd med svenska provet. Ska "plugga" nu - ska läsa det innan jag somnar, ah lite panik men finns skit typ i de - VARFÖR har man ett prov efter man har gjort nationella egentligen? bara onödigt, MEN that's minerva ;)

'

sjukt mätt i magen fortfarande ! åhhh, är så taggad på att börja träna å köra mitt pass på tenton ! ska göra om de lite, göra nya koreografier till låtar å lägga in dom i passet, göra om lite ! är megataggad ! Börjar köra vecka 23 ( alltså jättesnart så måste öva,öva,öva ! ) SÅ om nån som läser detta tränar på Tenton så måste ni ju komma å dansa loss på Shake it med mig hela sommaren ! HE kom bli assm ! NU, borsta gaddarna&hopp i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0