ont i ögat

'

såhär snygg är jag idag, har nått ögoninflamation dagen till ära.

ser ut som att jag ska gråta hela tiden, de gör ont och blinka och ögenen blir fulla med gish.

mina ögon gör ont och he tycker som i dom. vaknade upp och kunde inte öppna ögonen, de var ihop klistrat av massa kladd och gish. bara äckligt och jobbigt och ja, det är inge kul alls.

måste skriva klart en uppgift idag så måste jobba röven av mig, inge kul kombo. men jag å linkan har suttit och börjat klippa ihop vår "dj-film" hehe, ganska kul faktiskt ! NE, är på skolan nu med sigen och sandra, ska ta 3-bussen hem till söris, skriva klart och skicka in friskvården och sen bara sova och se glee,gg,himym och TVD. HERRO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0