planering är a&o

'
nej, blev inte lika produktiv (?) som jag hade tänkt kväll, gjorde bara spanskan som skulle vara gjort tills idag (a) !
haha, jag överskattar min plugg förmåga och effektivitet VARJE GÅNG. å nu äre ju försent att börja plugga på nått nytt så nu nalkas kvällen och de blir en tidigt kväll med mycket sömn så jag orkar mycket imorgon. DÅ blire lång dag i skolan, träna, plugga och möte om lägerjobb i sommar :) Håller på å planerar sommaren nu ( planering ligger mig varmt om hjärtat) men de är mkt som är oklart så jag vet inte hur de kommer se ut, OM jag får jobb, vilka veckor jag kmr jobba i sthlm, om jag får nått jobb här i stan, om jag ska utomlands (mest troligen inte), om de blir Peace ( HEHE, grupptrycket att jag skickade iväg en funktionär anmälan till peace&love idag, haha - de kan ju inte skada, vill bara inte vara kvar i umeå HELT själv, eftersom typ alla ska dit å alla får jobb !! men jag kommer inte nog inte få de men ändå lixom ) men isf om jag ska på storsjö,gatufest + stadsfesten, måste passa in de med jobb osv, plus vilken vecka jag ska åka till varberg osv... SÅ får jobb besked om sthlm på onsdag SÅ vi får se då ! :) nu ska jag dricka lite vatten, borsta gaddarna och gosa ner mig i sängen - natti !

efter 4 veckors jobb som konfaledare,åkte jag samma dag de slutade till Turkiet med signe och våra mödrar förra sommaren! SJUKT rolig resa och hela sommaren var helt underbar, HOPPAS på en minst lika bra iår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0