tjåkigtorsdag

'
tjooo.. idag när jag vaknade kunde jag öppna ögonen, så ögon är mycket bättre men istället har de dumma övergått till en förkylning. så har ont i halsen och huvet och är tät in the nose. så det blev att stanna hemma för mig idag.
och när man är sjuk ska man bara vila och göra ingenting, och de är precis vad jag har gjort.
jag har sovit, sett alla avsnitt av serier som jag inte har sett, målat  naglarna, sett två filmer, ätit glass och mat och inte så mycket mer, eh jo suttit vid datorn. har säkert kollat på 200 bloggar, hur många som helst, sett massa konstiga klipp och massa annat. inte gjort de jag borde, som dushat, pluggat matte, skrivit talet ELLER packat till sthlm ! DOCK plockade jag fram kläder igår, eller ah de ligger i en stor hög på golvet. MEN snart så, kvart över så tycker jag att jag har laddat upp med energi nog under dagen så att jag orkar ta mig upp å göra nått.
ska sätta på party musik, dunka i mina högtalare, dansa och sjunga eftersom ingen är hemma, borsta tänderna, gå upp på vinden, hämta väskan och börja prova kläder och packa. THAT's the plan. ikväll blire matte och saade. trodde han skulle sjunga i måndagens men de var fel, TODAY äre hehe.
nemen vill inte vara sjuk, vill ut och springa. hoppas den här förkylningen går över tills i helgen. CYA

Kommentarer
Postat av: A

Synd att det var eurovision i måndagS?

eller var det tisdags.

2011-05-13 @ 00:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0