vad händer ?

'
ba nå radom egobild från när jag var sthlm
'
måndags :
- skola - spanska nationella, FINNS DE NÅTT VÄRRE?
- fikade med fisen, PUSS på honom !!
- somsagt konsert i övik
'
tisdags :
- skola - vann 10.000 till klassen,friades med massa gofika&snacksss på lektionen bara sådär!
- cykla som en tok till Tenton, möte ! TUFFT att jag jobbar där nu, yey !
- kom hem, SOV hela kvällen ! somnade, vaknade vid 22.30, när mama sa godnatt, gick upp borstade tänderna, sov igen.. = skönt !
'
onsdag :
- skola, chilla redovisningar
- tandläkaren - inser att jag på riktigt aldrig kmr få ta bort min fula tandställning, nu vad 1 sak av 234567865432 klar, så ska bara göra dom och SEN får jag ta ut den.. hoppas innan 20års dan iaf...
- nu, hemma i lägenheten, måste plugga RÖV, har hur mkt som helst har jag kommit på, ett svenska prov imr som INGEN vet vad de handlar om, + historia + sam + matte ... måste få bra på allt oxå. HÄRLIGT.
- måste städa, ser ut som bajs här hemma.
- måste springa/träna ! har inte gjort de på leeenge.
men vill mest bara ligga i sängen under täcket, som nu, ta en powernap kanske, se lite glee ?
MEN
idag-  20.00 = bjuden på middag på Costas med nyblivna jobbet... ;) hehe känns lite bra faktiskt !

Kommentarer
Postat av: linnéa

jäklar vilken vecka du har, härligt!

hoppas du klarar av allt du ska göra, PUSS:)

2011-05-25 @ 17:42:40
URL: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0