what2say

'
chabba, leget assåw?
är hemma, sitter på min favorit plats i min favorit mjukis tröja. mums på livet alltså, hehehe.
idag har jag friidrottat, vilket jag tycker är tråkigt för att jag suger på allt, men de var helt okej ändå. jag har labbat på nk'n - de gick väll bra? förstår ingenting av de heller, men ah, roligare än vanlig lektion iaf. och sen hade jag svenska provet..... MEN DE GICK BRA ! hehe, jag å sugge ( nytt smeknamn för signe, aka sigen annars ) hard-core pluggade på lunch och ah, de gav resultat, utan de hade jag inte kunnat nått men nu gick de ändå helt okej.
SÅ nu chillar jag, om lite mer än en och en halv timmah så ska jag å mina päron åka upp till skellefteå å lyssna på min syyster när hon sjunger. tror de kommer bli väldigt bra,mysigt och kul. lite jobbigt med att åka bil... men ska försöka plugga lite i bilen. imorgon är de ju yran oxå, lite spontant sådär ska jag va med i ett lag, dunno vilka de är men har en känsla av att de kommer kanske inte gå så bra MEN kmr vara roligt. FÅR SE !
ne, nu lite DH !!
en fin bild på mig och min syrra !!
'
'
'
'
'
NAAAAAAAAAAAT !! asså dör typ varje gång jag ser den här bilden, den ( eller i mesta fall jag ) är så otroligt ful !
hahahaha, det var när vi var i australien för jäääääättte längesen, åså här har vi solen i ögonen DÄRFÖR hannas poose och min otroligt vackra min. nä, de här är kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0