hello

HEJ PEEEEPS.
HAHAHA vad är oddsen, skrev värsta långa inlägget och sen raderades det- BOO.
haha jag orkar inte, har gjort video bloggar oxå men det tar så lång tid att ladda upp att det inte går. Men summan av kardemumman är att jag har det BRA. Så bra att jag inte har tid ( eller jo ) men inte orkar ta mig tid och skriva på bloggen riktigt. Men somsagt BRA. Just nu är jag på Vi-skogens huvudkontor i Maskaka och ska vara här tills på fredag. Dom är trevliga och snälla och nu ska jag bara skriva skriva skriva massa om projektet osv men har en känsla att det kommer bli ganska bra det här med PA100 - * ta i trä *
Men veckan innna har jag varit i Kampala som är huvudstaden och chillat och hängt. Väldigt bra, alla är otroligt trevliga och pratglada, bra väder och sol, GOOD mat och vädligt billigt i övrigt - så det gillas.
Jag har varit lite sjuk, gått på stan, fyllt år, solat en dag och brände sönder mig så nu är det hudcancer och flagning gånger 100, och sen på helgen åkte vi på en liten tripp till Sippi Falls, som är några jättefina vattenfall. Vi bodde i en liten hydda typ och sen på dagen gick på en liten vandring i bergen typ - väldigt najs.
Ah, men jag har det bra. Vet inte riktigt vad som händer den här veckan med Vi-skogen - har inte fått schema än men håller tummarna att det ska bli bra, känns så iaf.
Ne, nu ska vi åka nånstans - men det här kanske inte blev så bra men ah ni vet att jag lever och har det bra!
HOPPAS NI HAR DET BRA HEMMA ! haha

Kommentarer
Postat av: claris

Vad kul att läsa att du har det bra, har väntat på en uppdatering, PUSS HA SÅ KUL!

2011-11-08 @ 16:20:10
Postat av: linnéa

så bra att du har det så bra, är inte avis alls. hoppas resterande tid blir lika bra. saknar dig här hemma, pöss!

2011-11-09 @ 18:12:55
URL: http://littlemuddled.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0