inte länge kvar nu !!!

'
HEJ PÅ ER.
oj vad jag inte tänker på att skirva nått här, har helt glömt bort det på sistonde faktiskt!
MEN det är bra idag igen, hehe - eller nja, är nervös, har resfeber, kunde typ inte sova i natt för att jag ligg å tänk på allt som känner hända nu framöver! Afrika, åker på lördag, men på fredag till stockholm så nu hålls de på för fullt och tvättas, packas, planeras och de skrivs listor med saker jag ska ta med och inte glömma å allt möjligt - men AH, kan inte fatta att det är så nära nu, SÅ taggad :) idag har jag spenderat stora slantar nere på stan på saker som behövs inför the trip TYP lite nya tröjor, ett par balerina skor, handsprit,myggmedel, shampoo osv osv osv - så nu kan några punkter från alla de där listorna strykas! MEN var på indiska och köpte några snygga GLAS som var på reda hit till lägenheten - tyckte dom var fett snygga!
Idag har jag först pass på tenton och sen ska jag ha avslutning men fina kören! BLIR nog en väldigt mysig kväll - NU står soppa och lite bräna vitlöksbröd på agendan (hehe) + nån serie till de och sen blir hard core plugg fram tills 18.00 - HARE




2 rosa & 2 orangea ! FETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0