lite bilder från helgen

'

'

ÖJ -  filip har tagit körkort - SJUKT NAJS & congratzz!

i fredags tog vi bilen och åkte hem till söris...

'

'

för på kvällen var det kalas för MIG - ett förtidigt eftersom jag åker snart, men det var JÄTTE trevligt och mysigt med familj och kusiner :) HERLIG kwäll.

'

fika!

'

fick presenter (SÅ ROLIGT) - fick små högtalre av hanna som jag kan ha i lägenheten - score!

fick massa tesaker, vattenkokare, koppar och te - VÄLKOMMEN och kvällsfika hos mig!

I lördags hade jag först pass och sen promexiade jag hem från jobbet  och sen var jag dutkig och städade och gjorde fint i lägenheten.

'

sen kom den här fina fröken till mig och vi hängde helt kwällen och hade de assm.

'

vi gjorde GOO-pizza!

och köpte ( och åt ) en massa massa massa godis :) MUMS

'

haha, och så dansade vi : ) haha

'

började packa i söndags - gillar inte å packa :(

mycket som ska packas neeer.

 


Kommentarer
Postat av: agnesss

saknar dig millsan! vill träffas men du ska ju bort nu du får ta och höra av dig när du är hemma igen :D

2011-10-24 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0