måndayyyy

min dator håller på att lagga ihop totalt ! den är SÅ mega seg, så ska se till att lämna in den imorgon ! booo, seperationsångest typ ! är på skolan, är trött men slutar 11 så då blir hem å ner under täcke å ba chilla !
hängde med linnea igår kväll,vi pratade, kolla på massa gamla fina klipp å tuben, drack te å hade de najs!
OCH jag kom fram till att jag har väldigt mycket att se fram emot!!!
'
- nu är det bara några veckor kvar till Afrika!
- när jag kommer hem därifrån är jag 18 ! - danza,danza,danza !!!
- sen då är det snart jul ! myyyyspys, älskar ju julen å allt som har med det att göra!
- och sen NYÅR !!! hehe, kommer nog bli fett ! hehe
- SEN den 2a januari, åker vi till NEW YORK !!
- sen är det vårtermin, allt går fort, sen är det allt som har med studenten att göra !!
'
TA I TRÄ ATT INGET HÄNDER, tror att jag kommer typ dö i afrika å kmr inte få uppleva allt dehär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0