mums

HEJ
just nu har jag det väldigt skönt, är nöjd för dagen. Känner träningsverken smyga sig på å är nydushad och varm ( fryser typ HELA tiden ) å ligg i mjukiskläder och ser på en ny säsong av australia's next top model
( MYKCET bättre än america's så det är ett bra tips)
hade en trevligt eftermiddag med clara på stan och sen shakede ja loss å körde mitt pass på tenton och sen stannade jag och körde FLOW - det är typ en blandning mellan yoga,pilates och styrka osv. SJUKT najs - gillar verkligen yogasaker, SÅ skönt men samtidigt jobbigt och väldigt bra träning. Gillar solhälsningen, krigaren å allt de där och efter passet har man en så skön känsla i kroppen ! SÅ är nöjd och trött, blir sova snart !
imorgon ska jag ta sprutor + lämna in datorn - dubbleBOO.
'
kvällsfika-stund har guld i mun!
finns inge bättre än GODA mackor och kvällsfika när man kommer hem efter att ha tränat !
Kokade dom PERFEKTA ÄGGEN, såg på ett matlagningsprogram hur man skulle göra och det funkade verkligen - gulan blev HELT perfekt!!! how2do? - JO, låt äggen koka en minut, SEN stäng av plattan och lät de stå i 10 minuter =perfection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0