senaste tiden

nu har jag krypi ner under täcke, lyssa på melissa horn å ba mys, tänkte kanske se någon lite serie eller så :)
har haft en skön start på veckan med att provet gick bra, skön massage,trevlig körövning på kvällen och sen 10 timmars sömn på det : ) idag har jag slappnat av hela första lektionen, sett film på svenskan, haft vanliga lektioner men sen har jag dansat med mammas barnkör, kuligt ! mysmiddag + bulle tills efterrättis så jag som ba nöjd.
ikväll ska kanske baka kaka och ba moousa :)
alldeles suddig bild men tyckte de va så gölligt när alla låg som i små kokonger insvepta i filtar på friskvården!


det känns BRA att jag har kommit in i bagartagen igen !!! ovan är den GOODA och seega kladdkakan ( min specialithe) jag gjorde i söndags. bakade igår till kören + ska baka typ några kakor till mama ikväll oxå.
KOMPIS, det går bra nu !


en bild från hannas klass från konserten i fredags. ALLTSÅ det här är typ drömmen, VILL verkligen komma in och gå gospel-fokis! ÄR ju besta verkligen, så kul de måste vara och det låter ju SÅ himla brao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0