söndagsmys

'
HEJDÄR.
läget är bra, mycket bättre än igår. läget är under kontroll känns det som, vilket är skönt !
sov väldigt mycket inatt och tror det kan ha gjort att lugnet har infunnit sig + att de känns som saker löser sig.
ska börja tänkta mer positivt ist för att inget kommer gå, optimism ! ska även börja köra mer bodybalalce/yoga och läsa mer för att hålla mig mindre stressad har jag tänkt!  just nu sitter jag hemma själv i myskläder vid köksbordet och lyssnar på adele och pluggar psykologi. det rullar väll på och hoppas de kommer sätta sig snart!
Den här veckan ska jag jobba med projektarbetet, som jag har ändrat igen men ah, det kommer nog bli bra, ska ta tag i det nu och snacka med lärare osv, och även se till att träffa fina vänner som jag inte har sett på ett tag tänkte jag ! får se hur veckan blir ! Men ser fram emot morgondagen iaf, ( minus provet ) FÖR efter skolan ska jag få massage !!! Av en tjej på jobbet som behövde nån frivillg att massera och jag var snäll och ställde upp ! ;)
ÅH, ser fram emot det !! THITHI
NEJ, nu ska jag plugga lite till och sen baka en kaka till min familj när dom kommer hem tror jag.
HEJS
fråga inte vad jag gör med munnen, MEN kontentan var att jag ville visa och säga att jag är väldigt nöjd med nya färgen på håret ! :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

JÄTTEFIN MILLE!!

2011-10-02 @ 14:00:12
URL: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0