tudelööw

helluuu !
här sitt jag och lyssnar på alicia keys i mjukiskläder och pluggar. Borde ha gjort det här tidigare he blev som förskjutet så får göra det nu istället. Med mig är det ändå bra måste jag meddela. Trots att jag har ganska många bollar i luften och har mycket som ska göras och mitt huvve är fullt med massa to-do's, trost det så är det ändå ganska lugnt (...än). Har lite mycket jag måste planera och göra undan innan jag åker, men JA snart åker jag - guuu vad jag ser fram emot det och yes, ännu mer resfeber har smygit sig in i min mage... LITE leskigt men ja, he kom å bli bjaoo.
I måndags hänga jag med fina filip, igår chillade jag bara hemma in söris och idag har jag haft pass på tenton och sett serier :) HIHI - imorgon...? JO, lite stan, shoppa lite inför resan,plugga, hem till söris, blir nog baka lite till kalaset för mig med familjen på fredag - HE kom bli mys!
MEN på lördag, är sista lördagen jag är hemme i umeee som 17åring - ( CHICAS - taggar vi? ) så måste komma på nått fett å göra - nått trevligt, mysigt och allmänt bra. NEJ - åh nu måste jag plögga, böhö.
'
man måste ju ba lägga upp den här -
1. HON är så söt ( och har lite damp )2. HON är cool som kan hela låten 3. JAG gillar nicki minaj

Kommentarer
Postat av: Linn

DEN 25e SMÄLLER DET!!!!!! MAN ÄR KUNGKUNGKUNG I BAREN :D TAGGGGGGGA

2011-10-20 @ 07:36:48
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0