6ee

'

3 down - 3 to goo...

JUPP, idag innan skolan var jag hos doktor och pratade om vad jag ska ta för vaccin när jag ska åka till Afrika!

Ah, jag har inte riktigt förstått att jag åker snart ! Tror att det kommer bli en fantastik resa ändå ! JA, he kom bli fett.

Men iaf, man behöver typ alla vaccin som finns, så tog 3 sprutor idag och ska även ta 3 till innan jag far + äta malaria tabletter och måste vara försiktig vars jag badar, vad jag äter/dricker + inte klappa apor/hundar. hehe

Men måste planera upp mitt PA 100... ska se till och göra det snart,börjar bli stressad!

NU är jag hemma, har nyss käkat och nu sitt jag på min nya favvoplats är hemma i söris.

Soffan - framför -storTVn!

hehe, låg här hela kvällen igår! Jag ÄLSKAR mat program, älskar älskar älskar !

Jamie oliver, Gordan Ramsays alla program, Leila bakar, allt allt allt. SÅ himla najs att se på.

Kan ju va för att jag gillar mat. Just nu ser jag på när jamie oliver grillar massa saker, ser gott ut. OCH ser så enkelt ut, önskar jag var bättre på att laga mat.

IKVÄLL blire idol och häng som min studen linnea, ska väll snart dit eftersom idol börjar snart. CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0