funderingar

'
'
aaahh, sitter och spånar på idéer till projektarbetet ! just nu lutar det åt att göra en informationsfilm. känns som att jag vill göra nått kreativt och som nått annat än bara skriva ett fett arbete med bara massa info på 20 sidor och SEN skriva rapporten på 50 sidor lixom, känns som kaka på kaka och inte så kul. ROLIGARE då att uppleva, antingen ta kort eller filma och sen klippa ihop och sen om det behövs kanske skriva nått kompliterande till. HMM, så lutar mest åt det, jag och mamma har suttit och spånat nu till middagen... MEN ska fundera på.  Måste ju komma på nått, bestämma mig, planera och fixa allt innan jag åker. VILL att det ska vara klart och planerat bara. men tror att det här kan bli bra, måste kolla med lärare, NOG byta handledare, kolla upp material, kriterier, vad jag ska tänka på och hur jag ska göra osv osv osv . MEN ska spåna på. MEN tror de kan bli fett. ÄLSKAR ju att göra filmer, tycker det är jätteroligt jööö så känns som att det skulle vara en rolig sak att göra! :) Just att slippa bara göra ett materiellt arbete om ni fattar. SÅ vad sägs? IDÈER? hehe.
är för övrigt OTROLIGT taggad på Afrika !

Kommentarer
Postat av: aggelisios

sjlävklart borde vi det ! :D

2011-09-13 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0