idag har jag ...

...
- varit trött
- samtidigt som jag förundrades över hur djupt & gott jag sov natten tills idag
- gått i skolan
- blivit blöt i regnet
- fått sluta en lektion typ 40 minuter för tidigt för  att två elever saknades -> läraren ville inte att dom skulle missa genomgången -> alla andra får sluta. BRA där läraren!
- fixat saker till maskeraden på lördag, ser lovande ut...
- fikat med pappa

'
- varit utelåst från lägenheten
- träffat clara som kom med en extra nyckel och släppte in mig. MYCKET snällt.
- läst mycket bok
'
'
- ätit godis
- fått besök av linnéa och fick mig en pratstund med henne
- sett Robinson med familjen
- ätit popcorn till ovan
- packat inför morgondagen och hoppat i säng
och nu ska jag visa er en bra låt, kanske se nått och sen läsa mer bok och sist men inte minst SOVA.
hoppas du har haft en bra dag i regnet.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0