mktmktmtkmtkmkt

'
TJENIS-PENIS PÅ ER  !!!
NU känns det verkligen att skolan är igång. Har tusen grejer att göra samtidigt och jag känner stressen i kroppen!
MENMEN, det kommer nog att gå det med !
- Ska skriva en essay på engelskan, hemprov i religion, ska skriva en avslappningsövning till friskvården PLUS
att ett fet psykologiprov som jag måste plugga rumpa till och allt detta tills nästa vecka måndag typ. BOOO !!!
Parallellt med att man ska hinna med massa till PA 100, ha möte, läsa in mig och ha koll, planera hur jag sak göra osv +++++ att jag måste läsa kanske 300 sidor i en engelska bok och svara på frågor om den tills måndag och
I'M A SLOOOOW READER ! hehe
'
men de får gå, nog med de negativa och nu kör vi lite bra saker här :
- var med snälla&fina-filip igår, vi såg idol ( ÄLSKA KVALET ) spelade wordfeud,såg film å hade de gött.
- Hade även pass och det var jättekul och gick jätte bra, har imr igen känns BRA!
- ska ha färga/tona håret kväll med linnea antingen onsdag eller torsdag
- ska åka på konsert i övik och lyssna på hanna på fredag - FETT !!!
- får inte glömma alla serier som har kommit ut idag, som jag kommer ta tid och se när?!?!?
- JAG ÄR LEDIG IMORGON !!!

nej, nu ska jag käka middag : kroppkaka med skogssvamp i - MUMS, och sen fortsätta plugga! CYA




PS. NYA SÄSONGEN AV GOSSIP GIRL BÖRJAR JU IDAG !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0