moonday

'

i måndags var den bästa dagen på länge!

'

efter mitt avhopp i matte C så slutar jag nu alltid 11.00 på måndagar, SÅ då tog jag bussen

( först stekte jag lite i kuren i mina glajjjoor ) och åkte ner på stan och ...

'
träffade och lunchade med mamma på ROST, åh älskar de stället !!!

'
jag käkade en fetaostsmörgås som var MYCKET god.

'
efter det gick vi på stan och med siktet på SKOR. Så fångsten blev det här, nya UNDERBARA springskor, nya dans/inneskor som nog kommer bli assm och ett par lite finare skor, får se om jag behåller. KUL men de sved...
'
'
den blev jag upplockad av den sköna bönan i randigt och så begav oss till de stinkande obbola ( hehe ) för att åka och hälsa på nyopererade signe !! SÅ vi spenderade hela dagen där, catchade up, fikade, skrattade, lagade mat och hade det mysigt. KULIGT att träffa henne igen, man saknar ju henne i skolan jö ! :)

'
vid halv sex tiden sa vi hejdå och åkte direkt till carlshöjd och SJÖNG i roliga kören. Linkan följde med och blev varvad!
HE känns super kuligt ! Sen for jag hem och somnade till idol. MEN en väldigt bra dag.



'
Denna dag var dock inte lika fantastisk men de fick ju gå det med. Det bästa var att jag lagade go mat till familjen, har börjat gilla de mer och mer på sistone. Drog ut och prövade min nya skor också och det känns väldigt lovande.
Nu är jag trött, ska sätta på ett avsnitt av the lying game och sen soooova. GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0