rolig vecka

HEJDÄR, täntke bara säga att jag har  jättemycket roligt att göra i veckan :
'
mån : slutar 11, luncha&shoppa träningsskor med mor, sen obbola med sandra&linkan typ och hälsa på SIGNE !!!
sen ska jag sjunga med kören på kvällen!
'
tis : förhoppningsvis TRÄNA igen, foten känns bättre. ska göra powerbox + dansa på tenton isf, är TAGGAD !
sen hem till söris.
'
ons : har pass på tenton, KUL ! sen kommer pappa upp en snabbis så ska bli härligt å träffa honom oxå!
'
tors : PADDLING med klassen, med idrott&hälsa B. FÖRHOPPNINGSVIS om de inte är för mkt vatten ! Kmr bli KÖL!
'
fre : ? LUFF + myskväll typ.
'
lör : pass på tenton 11.00 och sen blir hem byta om till maskerad outfit och sen åka och fira maria tillsammans med härligt folk hel dagen och kvällen !
'
- PLUS hinna träffa clara&filip&linnea (?) hehe
'
DET är allt jag vet än så länge, och det är ju bara söndag ! KOMMER BLI FETT. älskar att ha mycket att göra.
just nu sitter jag dock i skiten, borde ju ha skrivit en engelska uppgift hela veckan för har redovisning imr, men har jag gjort det? NEJ. dumfan, så ah det måste jag göra nu. och lära mig det. HERLIGT. men de känns helt okej, ska göra det och sen ska jag baaka en kakaa :) HERRO
MILLE&SUGGE IN TURKIET SUM-2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0