SCHEDULE

'
igår stukade jag foten när jag dansade, FETT hårt. SÅ har jätteont och blev depp, SÅ chillade och låg bara i sängen hela dagen igår, inge kul men skönt ! SÅ idag går jag runt och haltar, var less i morse men efter att har käkat en goood lunch hemma så känns det bättre. En till sak som är bra är cola zero, mmm gott & inga kalorier, wow!
NU har jag lektion, samhälls och sen svenska. Sen hem till söris och mysa. Jag ska göra fransk manityr ikväll, köpte grejs igår. OCH imr har jag en plan. Imorgon ska jag vara SNYGG !! haha, har varit sååååååå FUL hela veckan, inge smink, FULT hår och ba mys/fula kläder. Har sett allmänt ful och skabbig ut, men imorgon DÅ NI... hehe, då ska jag fixa håret, SMINKA mig snygg, har haft ögoninflamation + slut på mascara så har inte velat vara där och kladda men nu har jag köpt en ny bra mascaaara + ny borse SÅ imr då blir de ögonskugga + eyeliner oxå ! YEY
och nu ska jag sluta skriva massa tokigt skit, skriver bara av mig :)
men skulle komma fram till de här, SERIE-SCHEMA - älskar att styra och strukturera upp och göra saker KLART och tydligt. HOPPAS ni uppskattar det här. PEACE
'
( det här är alltså dagen efter serierna går i Usa.
Det här alltså dagarna vi kommer kunna se och ladda ner avsnitten här i Sverige! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0