tadaa

EN LITEN LISTA - dagen till ära

 

Om dig

Namn: Alma Ingrid Emilia Kottorp

Ålder: 17 ( bara två månader kvar !!! )

Smeknamn: Mille ( millemill, mongomille,missan hehe)

Syskon: Jepp, storasyster Hanna ( därav monogmille även munsårsmille förekommer ibland  )

Sysselsättning:  tjaoo, för det mesta är det väll sova, serier,datorn,vänner åså lite skola&plugg(?) oxå.

Bra egenskaper: Hmmm, att jag oftast är glad och bra på att planera och strukturera upp! héhé

Dåliga egenskaper: Att jag kan vara riktigt lat och kan irriterar mig ganska lätt på vissa egenskapar hos människor.

Hårfärg: Brun + solblekt ( funderar på att tona nått fint snart)

Ögonfärg: jaduu, de är väll mest gröna men med bruna&orangea inslag.

Skostorlek: 37,5 för att vara precis.

 

Senaste

Låt du hörde: Someone like you - Adele. Den akustiska versionen, MKT FIN

Film du såg: Harry Potter och De vises sten. SÅ mys, hehe.

Mat du åt: Korvstroganoff... ingen rikigt höjdare

Kram: Från min käraste mor

Puss: Fizen : ]

Fest: Random/inflyttningsfesten i lördags, men kul vare.

Känslan: Mätt

Dröm: Åh, vad var det... jag som drömmer så mycket men hmm, tror de var något med skolan + harry p.

Boken du läste: Ah, läste ju inte klart den men läste Cirkeln nyss. Ska börja med Dead until dark ikväll :)

Personen du pratade i telefon med: Hanna K

Personen du fick sms av: Den nyblivna studenten och min besta vän Linnéa : )

Gången du sov: Idag... ca 15.40 -> 16.30 ( somnade till top model :/ )

Saken du köpte: Köpte en sminkborste idag på H&M

 

Bästa ( just nu )

Låten : Schoolin’, Life - Beyoncé ( blir SÅ glad av den!!!)

Skivan : 4 av tjejen ovan + 21 av Adele

Spellistan : Hmm... drar till med den här för tillfället.

Färgen : Svart

Plagget : Hmm, nya fina svarta koftan från gina + gråa mjukiströjan från cubus

Serien : Går ju i perioder men just nu, The lying game

Bloggen : Hanapee <3

Maten : Fajitas med massa guacca,salsa&nacho chips.

Godisen : Saltpastiller + sura godizar.

 

Dagens:

Dagens klädsel : Svart,mjukt och fult. Leggings,linnea,och en gammal men stor&skön svart mjukiströja med döskallar på...

Dagens smink : Borttvättat och utan minus mascara pga ögoninflamation.

Dagens frisyr : Nytvättat men fult och häning

Dagens planer : Det som är kvar ska jag göra religionsläxan + matte? och läsa bok.

Dagens saknad : Linnea Rådahl. Måste-ner-till-sthlm-och-hälsa-på.

Dagens måste: P-L-U-G-G-A. + städa.

Dagens roligaste: jadu, kom inte ihåg men hade kul på matten med tjejerna mina.

 

 

Något som du...

Gillar : Mat,mina vänner&familj,att dansa & min dator :]

Inte gillar : Dryga människor, kaviar, dålig hemmagjort svensk hip-hop.

Uppskattar : Trevliga samtal med sköna personer, oftast över mat, middag tex.  Även godis&gossip. hihi

Inte uppskattar : När inte serier kommer ut som dom ska? (kom int på nå bättre) OCH när folk inte kmr i tid, inte hör av sig -dålig framförhållning lixom - he uppskattas inte!

Tycker är underskattat : Sömn och ägg&salt på hårdbrödmacka

Tycker är överskattat : Cocacola ( zero är gott men annars så)

Är bra - Min säng&mina nya lurar från koss

Är mindre bra : alla mina läxor och måsten.

 

HEHE, märker ni att jag har kommit på dom sista frågorna själv eftersom alla är i princip lika - HIHI


 


Kommentarer
Postat av: Classsan

åh missan,bästabästa smeknamnet någonsin!

2011-09-06 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0