bbback

hej vänner ! jag har så himla mycket som händer i mitt liv att jag verkligen inte hinner blogga ! HEHE, eller hur var de? neee,inte så iaf jag har bara inte orkat lata lilla jag :) men nu så, I'M BACK  (?) hehe.
sen sist har jag gjort en massa kuliga saker - var hos josefin förra lördagen och åt och hängde och dansa med trevliga människor,jag hängde ganska mycket med hanna i helgen, haft en kördag och sjungit med min nya kör - väldigt roligt! sen såw har jag sett idol med linnea, har varit sjuk och hemma från skolan, lagat massa pannkakor, haft mina första redovisningar i skolan, sög på båda... sett mycket tv...sovit mkt osv.
NU sitter jag på skolan, har haft min enda lektion för dagen men sitter kvar för jag måste plugga, ska ta tag i det snart,hehe - men sen helg igen, guuu va fort veckorna går ändå!
idag så ska jag hänga med fizen, sen på lörre ska jag kick-offa med jobbet och sen kommer det nog bli en VÄLDIGT FET&NAJS kväll hemma hos linnea i söris med mycket trevligt folk, bådar gott !
ne. måste-plugga.nu. CYA

har snott bilder från både josefin,F&L och kluriga och sen lekt i instagram som vanligt... :)
crazymille on the road to...

...fina-josefin!!!
panthers out...
galen-panna är alltid lika kul!
pancake-master-mille




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0