mascerad

HEJ.
just nu sitt jag å mys framför TVn under en filt och har det bra, lite te på det här så!
Har haft en riktig myssöndag, sov längeeee, gick ut på en lååång&skön promenad, käkade surströmming hos mormor- mums, kört lite bil och och sen har jag mest bara chillat : )

'
jag gillar verkligen hösten!!!
'
GÅRDAGEN var så himla lyckad och rolig !!!
SÅ efter träningen och lite fika med linnea var det dax för fördelsedagsfirade/MASKERAD hos Maria !!!
'
'
Hade SÅÅÅ himla trevligt med dom BÄSTA brudarna med massa fika och gooomat, spela spel, massa skratt,
fin skönsång till klassiker, DANS å hade ba hur kul som helst !!!
TUSEN TACK FÖR KWÄLLEN!
här kom lite piicss...

snodd texten/bilder från los kluriga
Temat var "när jag blir stor ska jag...." och hehe, vi alla tog det kanske inte mest serriöst.
Men i af, från vänster: Linn ska bli ballerina, Emilia ska bli mattant, Linnea tänker sig en framtid som cow-girl, Maria ska bli bonde (och vill även få en succé i bonde söker fru), Signe och Sara ska bli fortsätta vara festprissar, Josefin ska bli prinsessa, Alice vill alltid ha barnasinnet kvar och Felicia tänker sig en fet karriär som fotbollsproffs! :)
'
'
JESBOX - en kortare period i mitt liv hade jag stora planer på att göra karrär som mattant.
HOT OR NOT???
'
wönderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0