leweekendé


'
Jag ba glöm bort lill-bloggen min. ( haha, "lill" - läser för mkt hanapee, men what can u do ) Jag bara inte skriver, MEN kanske inte är så stort förslut för mina ca tusen läsare ( ELLER!? ) men ah, here i go iaf.
HEJ, helgen har varit bra. Pretty lugn och skön, idag till exemepl har jag bara kollat på NY-tvn våran och zappat runt bland alla kanaler, har fixat massa nya och ÄNTLIGEN har vi min favvo, alla kategorier = E! . Det är den bästa, bara massa gossip, kändisar och massa meningslösa program typ, ah love it. SÅ det har jag gjort idag, de och ätit. Stor frulle, fika, GOmiddag och chirre&dipp till idol. SOM det ska vara på en söndag. Annars i fredags hängde jag med på förfekke med några vänner och deppade ( ÅTERIGEN ) att jag inte var 18, men he löst sig ändå för jag hade några andra (delvis underåriga) vänner som befann sig på andra sidan stan på inflyttningsfest SÅ fick komma dit ist för på krogen.
Och där var det trevligt så jag blev mycket nöjd med kvällen. + att jag träffade min fina pojkvän senare på natten, som var lite rund om foten = ännu lite extra söt och mysig,hehe!
På lördagen tog vi oss en lååång sovmorron i lägenheten min och sen mös ( hehe gillar böjningen av mysigt ) vi ba på hela dagen. Vi såg film, sov, pussades, myste, lagade mat -  gopizza med fetaost - mums ! Sen byggde vi ihop några nya möbler från ikea till lägenheten oxå. Eller ah, jag lagade mat = fizze fixade möblerna, he blev bäst så : ) MEN dom blev jättefina, nytillskott till hallen, en skohylla och en byrå som jag ska dumpa massa saker i :) AH, he var lördagen typ. Och helgen min.
NU ligger jag i sängen, ska snart sova - antingen läsa en bok eller lyssna på hp innan jag går och lägger mig !
HÄR har ni lite bilder - PUWSS
mille&marre i fredagss
fina snickar filip som var så snäll och fixade ihop den fina...
SKOHYLLAN och...
BYRÅN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0